WonderWoman

Kewl

Kewl je jedan od načina na koji se može pisati cool. Ja sam naišla na kewl program.
Pošto je naš tv program, tv program općenito, dobar toliko da se za vrijeme koje provodim pred njim zbilja pošteno odmorim, odlučila sam se opuštati pred laptop ekranom.

Ljeto mi je počelo sa Hart of Dixie.
Zoe Hart je NY city girl koja obavlja pripravnički u najboljem gradu na svijetu iako od promocije dobija poziv da isto obavi u gradiću u Alabami ( od svog pravog oca ofc).
Nakon što ne dobije specijalizaciju, i dečko je ostavi (ofc), odluči prihvatit poziv od pravog oca i uputi se u Alabamu. Gradić u koji se uputila je izmišljen i nema ni autobusno stajalište. Da, da. Tako da je na putu u isti poveze Zgodni lokalni odvjetnik :).
Ali priča ide malo širem šoru. Tri sezone odgledane u dva tjedna. Glavna glumica je Rachel Bilson. Ide

Vjetrovito kišni dani uz klasik Sex and the city
Ne želim se pravdati. I ostatak ženske populacije zna o čemu je riječ. Nemam što nadodati.
Da je na rasporedu ljetnog retrovizora ne bi učitavala. Šest sezona u manje od tri tjedna.

Zadnjih pet dana Girls.
Sad sam na trećoj sezoni, mislim da mi se deseta epizoda upravo učitala,biti ću brza.Brža nego u vezi SATC.
Glavni lik Hannah Horvatt. Rastura, ne samo zbog prezimena.
Idem ju obožavati.
P.S
http://www.movshare.net/video/d3684301aa8a4
Nema na čemu

01.09.2014. u 20:38 | 2 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2014  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Rujan 2014 (1)
Ožujak 2014 (1)
Veljača 2014 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi